Hjälp mig bestämma

Hej igen!

Vecka 40-41 har jag prao. Och jag börjar lösa mina prao-problem. Hade massa förslag och har inte kunnat bestämma mig. Men nu har jag fått lite svar. Det jag hade funderat på ett tag var att jobba på en polisstation, men nej, det verkar urtrist. Så det jag försöker välja mellan nu är café eller en klädaffär. Vad tycker ni? Vad verkar roligast?



caisa

Jag troratt båda skulle vara lika kul.. Men mo jag skulle vara du så skulle jag välja café, för om du någon gång ska söka sommmarjobb och du skriver/säger att du jobbat på ett café så blir det lättare (efter som att klädesbutiker inte så ofta söker sommarjobbare) Förstår du vad jag menar?:)

2008-08-27 20:12:58
http://caisens.blogg.se/
C

är det gustavsbergscafét? i sånna fall tycker jag att du ska välja gina tricot. för gustavsbergscafét är jättestressigt osv. så gina skulle passa bättre isf. tror jag :) men välj det du tycker verkar mest roligt.

2008-08-27 21:06:05

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin