Förhoppningsvis blir jag lite brun på köpet

Hej kära läsare!

Nu är jag hemma igen, börjar komma igång ordentligt med musikalen. Och en av låtarna jag ska sjunga sitter väl ganska bra i mitt huvud nu! Danserna går hyffsat bra, dom är nästan klara. Riktigt kul det här är faktist! Men nu vankas det sol utomhus, så ska ta med en bok ut och läsa, och förhoppningsvis bli lite brun på köpet! Hur är vädret hos er?


anna

vilken ful bild :S

2008-08-12 13:55:04
Sandra

Den var inte den finaste kanske, men och? Det är min sida och mina bilder ;)



Jo, föresten, du har samma IP-nummer som så kallade "sofia", så du är förmodligen samma person, om du ska kommentera, snälla, var inte anonym, eller byt inte namn hela jävla tiden när du är inne på samma dator, du gör bara bort dig själv.

2008-08-12 14:51:28
http://piffad.blogg.se/
C

jag tycker att bilden var jättesöt :)

2008-08-12 14:52:49
Sandra

Tack ska du ha! :)

2008-08-12 14:55:58
http://piffad.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin