Förhoppningsvis är minnet lite bättre när det gäller koder

Slutade en timme tidigare idag, lyx! Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Hade planerat med en vän att möjligtvis ses, men vet inte ännu hur det blir med det. Får väl ta cykeln till Mölnvik där jag måste köpa ett nytt lås till mitt skåp. Knipsade upp en såder 10 stycken förra terminen och förrförra. Så nycklar är ingenting för mig, förhoppningsvis är minnet lite bättre när det gäller koder. Så tjingiling! Ha en superbra dag!

Saknar sommaren så enormt mycket, även om det är hyffsat varmt nu så är det inte samma sak. Nu när det är skola och allt. Ska ju snart köpa höstjacka!

Till vänster: Jag
Till höger: Amanda


Sweet life style

sommar!

2008-08-20 18:24:18
http://sweetlifestyle.se

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin