Allt är klart, förutom kläderna..

Allt inom musikalen är klart nu. Danserna, ja, allt. Håller på att prova ut kläder. Väldigt svårt. Till stronger skulle dom flesta ha shorts, men mina passade inte till linnet jag valt. Så får se vad det blir. Jeansshorts kanske skulle vara snyggt?
Bilder kommer sen, och ni kanske kanske får ett smakprov på vår sång och dans! Men det beror på hur falskt det låter! Tss.. Ha en bra dag!

Som vissa har lagt märke till är det väldigt inne med fransar. Allt från skor, väskor, och till och med kläder!
Mina favoriter är dom här lila nedanför! Jag tycker dom skulle vara riktigt snygga på.
Men inte på mig.
Vad tycker ni om skorna?



Sanna

jag tyckte skorna var riktigt fula, men smaken är som baken! :)

2008-08-15 13:56:40
http://nnallemaja.blogg.se/

Left your comment here:

Name:
Remember me

Your email: (not public)

Your blog URL:

Your comment:

bloglovin